tirsdag 1. mars 2011

Det dukket opp tre elg på skitur idag!

Hei på dere!
 Det tar på med damebesøk! Og da Uma skulle dra hjem i går kveld, overrasket jeg henne med en liten gave. Kvinner blir jo glad for oppmerksomheter..! Så hun fikk en pakke med rosa hundeposer! Det blir alle tisper glad for! Matchet halsbåndet hennes veldig bra! Dere skal vite at jeg sov som en stein i natt! Det tar på å ha damebesøk!
Men sove lenge idag, nei - det var ikke mors plan! Hun sto ved ytterdøra i åtte tiden i morges og jeg skjønte det var skitur vi skulle på. Så da var det ingen bønn, jeg måtte bare komme meg opp av senga!
Ut på tur - aldri sur!!
Det var ganske tåkete i morges, men jeg luktet noe...og kikket meg rundt. Jo, ganske riktig - laangt der borte gikk det to elg, antagelivis en ku og en kalv. Og litt lenge bort sto en enda større elg og tittet opp over snøkanten for å se om det var klar bane! Sikker far selv! Litt dårlige bilder, men jeg.. ville at mor skulle legge de med på bloggen uansett! Det er nøyaktig 1måned siden vi møtte elg sist, men da var den mye nørmere, sjekk bloggen 1.februar(rottweiler møter elg) http://aceogmor.blogspot.com/2011/02/rottweiler-mter-elg.html   I dag er det 1. mars. Lurer på hva vi møter på 1. april..? Vent å se!
Det var tåkete, men bra skiføre i morges. Minus 4 og god gli. Jeg løp fort, og mor etter! Hei og hå!
Ha en fin tirsdag, dere!
Woff-woff!
Ace

Sov og drøm søtt!

Umas presang fra Ace


Er det noe der borte...?

Om dere ser helt til høyre på bildet, ser dere to elg...

..og her dukker tredjemann opp1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar