onsdag 9. mars 2011

Hva koster det for hunder på T-banen, mon tro?

Hei dere!
I dag har jeg kjedet meg. Alle har hatt så dårlig tid, bare ikke jeg!
Men da mor kom hjem, dro vi og møtte far som kom fra jobben med T-banen. Det er en liten stund siden jeg tok T-banen, men før gjorde jeg det hver dag, da mor jobbet i byen.
 Lurer på om jeg skal ta meg en tur snart, men først må jeg sjekke hva det koster å reise for hunder.

Okeyyy, samme pris for hunder som for barn!
Man betaler samme pris for hunder som for barn, og i helger og helligdager kan man ta med hunder gratis sammen med en voksen. Dette står på Ruter sine hjemmesider http://ruter.no/Global/PDF_filer/billetter_og_takst/billetter_2011/billettbrosjyre_web_2011.pdf

Heldigvis ble det litt action da vi fikk besøk på ettermiddagen av den søte hunden Emmeline og faren hennes. Du ser oss på bildene under i bloggen.
Nå venter kveldstur og i morgen, muttern..., da har du lovet meg en skikkelig langtur!
Ha en god kveld!
Woff-woff!
Ace
Venter på far...
Et aldri så lite nuss!
Emmeline er søt, ikke sant!
Men jeg blir trøtt av denne poseringen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar