fredag 18. mars 2011

Ingenting er som en fredagskveld

God kveld!
Ingenting er som når fredagskvelden endelig er her etter en aktiv uke, er du ikke enig?
Mor og far har fri flere dager i strekk og skal være sammen med meg hele tiden.Herlig!
Her leker livet!
 Igår var jeg på fastlegekontroll og ble erklært frisk! Etter flere uker med behandlig for øyekatarr som var gått til hornhinnen, føles det så utrolig bra! Så i kveld er det feiring med ny, fersk leverpostei! Nam-nam! Øynene er viktige, og man på passe godt på de.

Aceogmor innledet helgen ,eller rettere sagt avsluttet fredagen med en aldri så liten skitur. Det ble ikke noe Birkerbeiner-distanse akkurat, men en god time, ble det. Det begynte å bli litt mørkere, og vi så både solnedgang og fullmåne. Mor ble sliten og jeg ble sliten. Så nå bare koser vi oss. Jeg sovnet til og med i sengen min med selen på meg. Jeg hørte i halvsøvne at mor sa hun ikke ville vekke meg og ta den av meg, men vente til jeg våknet. Nå ligger jeg og snorker og sover. Jeg skal be mor ta et lydopptak en dag jeg snorker,så skal dere få høre! Tror ikke jeg snorker så høyt som hun sier jeg gjør..
God natt!
Ha en fin fredagskveld til de som er våkne!
Woff-woff!
Ace

Herlig å komme ut!
Mye å se på!
Solnedgang..

..og fullmåne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar