fredag 25. mars 2011

Det er vaffeldagen idag!

Hei og hå!
Fredag og deilig vaffel jeg skal få! He-he! Det rimte!

Vafler, nam-nam!
Jeg har fortalt dere tidligere at jeg elsker vafler, og idag er det vaffeldagen! Jeg måtte sitte pent og posere en liten stund før jeg fikk ta vaffelbiten opp fra gulbet idag! Flink, hæ?
La også med link til siste gang jeg fikk vaffel (jeg får det ikke ofte, desverre!)
http://aceogmor.blogspot.com/2011/01/verdens-beste-vafler.html
Har dere ikke hørt om vaffeldagen?
Da kan du kan lese om den ved å trykke på linken fra "Saltenposten" under bildet:
http://www.saltenposten.no/nyheter/article440835.ece
Ha en fin fredag! Kanskje det blir en vaffel på deg også!
Woff-woff!
Ace

2 kommentarer:

  1. Åh så flink og heldig du er Ace. Jeg også bruker å få noe godt når jeg" poser" men vaffel har jeg aldri fått. Skal legge inn en klage. Jeg også vil smake det:)

    Voff voff! Ha en snusende god helg:):) Voff!

    SvarSlett
  2. Ja, Det smaker kjempegodt!
    God hundehelg til deg også!

    Woff-woff!
    Ace

    SvarSlett