mandag 7. mars 2011

Våren nærmer seg..men hvem gidder løpe etter mora si?!

Hei på dere!
Mandag, ny uke og litt nærmere vår og sommer!
Ski VM er over, mor og far skal på jobb og hverdagen er i høyeste grad i gang igjen.
Men jeg er veldig glad i hverdagene også, spesielt mandag og tirsdager Da begynner mor mye senere på jobb, og har god tid til meg fra tidlig av. Ja, litt til seg selv og da..!
I dag lå skiene klare på taket av bilen i det nye skistativet vi har fått. Og tror dere jeg er glad for det, eller?
Tidligere har jeg hatt ski og staver liggende løst over buret mitt inne i bilen-og hver gang bilen svinger-har det hørt ut som bilen har vært bygget av et legobyggesett og at hele greia raser sammen. Opplevd det?
Men litt sur på mor var jeg idag..
I helgen gikk vi en og en halv times skitur, i går en times, og idag tre kvarter! Hvordan skal dette gå?
Og vet dere hvorfor? Jo for mor skulle ut å jogge etterpå! Mor elsker å jogge ute og når det er under 5 kuldegrader, blir det litt mindre på meg..
Men det gidder ikke jeg, altså, jeg mener jogge med mor.. Det har hun skjønt. Da stopper jeg opp, slik jeg viste dere igår! Og mor gidder ikke dra meg etter seg når hun løper..
 Hvilken stor, sterk og tøff gutt gidder forresten løpe etter mora si, hæ!
Nei, det får hun gjøre sjæl!
Men at jeg kan løpe - det kan jeg! Se bare her!
Liker du å løpe ute også?
Ha en fin mandag!
Woff-woff!
Ace

Tar sats ved innkalling!


Er i farta!
Oops!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar