onsdag 16. februar 2011

Ace blir bedre og skal snart ut å trimme mor!

God morgen alle sammen!
Tidlig på`n idag, jeg! Dere skjønner, jeg syns medisinene hjelper litt, og det gjør sikkert øyesalven også.
Doktoren min vet nok hva hun driver med! Men jeg lar fortsatt mor streve for å få det klisset inn i øynene mine!
Mor snakker om at hun av en eller annen grunn..skal trimme litt ekstra utover våren etterhvert nå - og gjett om jeg skal jage henne ut! Jeg hentet frem dette målebåndet og viste henne - tenkte kanskje hun ville legge inn ennå et par kilometer..men da ble hun bare sur...! Hun var nok sliten..dere vet, sent hjem..jobb - ja, i det hele tatt er det vel ikke det lureste av oss mannfolk å gjøre mot damer...men..men.
Jeg satser på at fastlegen sier jeg er bedre når jeg skal dit torsdag forresten. Lurer på  om legen syns jeg har fått nok salve i øynene mine. Det skal dere få høre mer om. Om det blir mye sol, kanskje det er bedre å ha på solbriller når jeg går ut inntil jeg blir helt bra..
Tenk om det ikke er bra nok! Hva gjør man med dette da? Må jeg skjerpe meg?
Nå blir det hvert øyeblikk morgentur med far.
Ha en kjempefin og frisk onsdag, dere!
Woff-woff!
Ace
Her kan det måles cm..!

Dior?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar