lørdag 26. februar 2011

Er du A eller B-menneske?

God morgen!
Vi har sovet såå godt! I like senger -  godt og mette og ikke minst trette, har vi sovet godt hele natten.
Da mor kom inn til oss i morges så vi slik ut: Uma var ganske våken, mens jeg..ja, jeg er jo litt morgentrett. B-menneske kaller de det - eller B-hund!  Men jeg er en A-hund, om dere skjønner hva jeg mener!
Så var det morgentur, og for Uma - som bor i byen, var det masse deilige lukter og mye å oppdage! Hun måtte bla undersøke traktoren vi passerte!
Vi lekte og baste i snøen, og på veien hjem gikk mor og snakket om maten vi skulle få. Så vi gikk begge veldig pent på tilbakeveien!
Ha en fin lørdag dere, uansett hva dere gjør! Jeg skal, eller rettere sagt vi  skal - Uma og jeg: først bli med mor inn til byen, så skal vi tilbake til hytta og se ski VM. Langrenn syns jeg er gøy, det går jeg jo selv..!
Hva var det jeg skulle si igjen, jo: ha det bra var det!
Woff-woff!
Ace
B- og trøtt om morgenen, jeg!

Men Uma "The pink lady" er våken!

Mye digg å lukte på, syns Uma!

Denne traktoren må undersøkes!

Jeg vil også se..!

Uma i full utfoldelse i snøen!

Ut på tur - aldri sur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar