torsdag 24. februar 2011

Slik holder Ace seg slank!

God kveld!
For en aktiv ettermiddag!
Mor kom hjem, plukket opp far, sjekk hos fastlegen som forlenget antibiotikakuren og gav oss mer øyensalve...ærsj!
Far dro hjem sammen med meg slik at vi kunne ta imot Uma som kom på besøk. Overnattingsbesøk helt til mandag!
Så her er det fryd og gammen og full aktivitet. Ikke rart jeg holder meg slank! For å holde seg slank må man være aktiv, og jeg tror aldri jeg blir tjukk. Elsker å leke og  holde meg i aktivitet!  Men nå er vi slitne. Ligger på hvert vårt sted i stuen og puster ut etter flere timers leking.  Disse damene sliter meg ut! Puh...!
Kveldsmaten nærmer seg. Skal bare ut på en liten kveldsluftetur! så sier vi godnatt - og vi slukker lyset for kvelden. Tror vi kommer sove veldig godt! God natt!
Woff-woff!
Ace
Her sitter jeg på venteværelse hos fastlegen. Snart min tur!


Godbitene hos fastlegen er bare såå digg!

Uma og meg!

Nuss og klem!

Koselig med besøk...

..men det tar på kreftene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar