onsdag 16. februar 2011

Rottweileren Ace sin hemmlige drøm...

Hei på dere!
Har dere hatt en fin dag så langt?
Det har jeg.  Mor har foret meg med medisiner og dryppet eller rettere sagt klint en ekkel krem i øynene mine flere ganger. Nå i ettermiddag fikk vi oss en fin tur, mor og jeg - populært kalt aceogmor!!
Det ble en tur i nærmiljøet, og jeg oppførte meg eksemplarisk. Mor er flink å rose når jeg er flink til ting, og ja-hun hadde godbiter med!
Da vi gikk forbi dette skiltet dere ser her, ble jeg minnet på min hemmelige drøm:
nemlig at vi hunder kan få egne områder med gjerde rundt i  nærområder,  hvor hunder  fritt  kan få leke og ha det gøy! Uten bånd!! Det hadde vært fint det! Små barn har ofte inngjerdete områder å leke på og vi hunder ønsker oss også det - iallefall jeg! Jeg er kjempeglad i å leke! Blir nok aldri helt voksen!
Skjønner godt noen kan bli redde når det kommer noen kjempestore hunder løpende! Ja, det var litt forskjell på meg da jeg var liten - og nå!!
Lurer på om drømmen blir en virkelighet noen gang...
Hva tror dere? God ide?
Ha en fin kveld!
Woff-woff!
Ace
...hunder leker!

Ikke noe å være redd for her!

..men her....

..og her!
Selv om jeg er stor, er jeg veldig snill. Jeg elsker barn, mennesker og hunder, men kan "irrritere" meg litt over andre hann-hunder av og til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar