mandag 14. februar 2011

Ace skal til doktorn

Hei dere!
Er det synd på meg idag? Syns det selv. Kanskje jeg har fått en betennelse på begge øynene..Håper det ikke er noe farlig. Kanskje det kommer av at jeg er så glad i å "dykke" i snøen slik dere ser jeg gjør på bildet under! Æsj, tenk om jeg ikke kan gjøre det mer!
Jeg fikk iallefall time hos fastlegen min i dag kl 11! Snakk om service! Så flott å få time med en gang når vi ringte i morges rett etter vi kom hjem fra en liten morgentur. Godt at ikke alle søppelbøttene er snødd helt ned forreste! Sjekk denne a, var så vidt vi kunne se den i morges!
Jeg fortalte litt om fastlegen min i går, at de bland annet har masse deilige godbiter..nam-nam! Det blir nok noen smaksprøver idag også!
Dere skal få høre hvordan besøket hos doktoren gikk litt senere idag!
Hit skal jeg:   http://www.fornebu-dyreklinikk.no/

Ha det fint dere iallefall, da!
Woff-woff! Snufs!
Ace
Øyekatarr....av dette?

  Hunde"søppel"!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar