torsdag 17. februar 2011

Ace har vært på kontroll hos fastlegen..

Hei hei!
I ettermiddag ble det først en liten tur sammen med mor. Ikke lange turen, for vi hadde ikke så mye tid før vi skulle være hos denne "hærsens" doktoren.. Jeg gruet meg veldig til å dra dit. Tenkte ikke på annet under hele turen. Vi sto en stund og ventet på far som skulle komme med t-banen, og akkurat idag ønsket jeg at han ble aaaaltfor forsinket!
Men det ble han ikke, og vi dro avsted til doktoren alle sammen. Hos doktoren spratt jeg opp på vekta slik jeg pleier,så de skal  vite hvor mye medisin de skal gi meg. Jeg veier ca 46 kg, men noen tror jeg veier mer. Ser jeg såå stor ut, da?
Men så var det  øynene mine da..De var fortsatt veldig røde og vi  må fortsette å dryppe  i mange dager til. Det var også antydning på hornhinnen - så her var det nok ingen bønn. Mor må nok kjempe videre for å få salven i begge øynene mine. Hun fikk til og med resept på en tube til. Fordi jeg stritter sånn imot, går det endel salve til spille. Keep on fighting!
Håper dere har hatt en fin dag! Helgen nærmer seg, og jeg håper jeg er veldig snart superfrisk!
Snakkes da!
Ha en fin kveld!
Woff-woff!
Ace
46 kg!

Venter på far...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar