søndag 27. februar 2011

Jeg tror vi er blitt kjærester!

God morgen!
Klokken halv åtte i morges kom det først en liten frøken inn på mor og fars soverom.
Uma var tissetrengt og ville ut! Så da tok mor på seg noe klær og tok oss med litt utenfor begge to. Herlig med en tidlig morgen! Mor og far våkner alltid tidlig her ute uansett, så de hadde nok stått opp på den tiden alikevel..
Nå er det "breakfast-time" her - selv om Uma og jeg faktisk må vente med maten vår til vi er tilbake fra tur. Ja, for når mor og far har spist,så vanker det en lengre tur. Yippi! Gleder meg til å gå sammen med Uma. Jeg tror nesten vi er blitt ordentlige kjærester nå..Vi er så opptatt av hverandre hele tiden-helt oppslukt! Koseleker og lager de morsomste lyder der vi ligger på stuegulvet! Mor og far skjønner nok det er noe på gang..! I tolvtida blir det langrenn igjen! Jeg digger langrenn! Elsker å gå på ski selv, og gjør det ofte sammen med mor! Så når vi er tilbake fra tur, blir det "kniving" på hjemmeplan bokstavelig talt mellom Norge - Sverige!
Skal dere se på ski? Eller kanskje dere er i Kollen?
Ha en fin søndag dere!
Woff-woff!
Ace
God morgen!

Må i posere nå, er opptatt, jo!

Noen sek. pause..

...så fortsetter vi!

..er gode mot hverandre..

Kos kos!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar