fredag 25. februar 2011

Damebesøk!

God morgen!
Så herlig å våkne opp med en søt dame ved siden av seg!  Fredag, og helgen er veldig nær!
Uma har overnattet, og vi har nettopp våknet..gjesp! Sovet veldig godt begge to!
Jeg har ligget og grublet på hva vi skal finne på i helgen, for jeg må jo ta henne med på noe..hun må jo syns det er litt apennende å være sammen med meg...hm..! Kanskje en biltur til Sverige! Det må vel være spennende! Til det store utland! Vi får se. .
Jeg får gruble mere på det senere. Nå er jeg nemlig veldig trøtt. Skal forsøke å sove litt til.
Det er veldig tidlig og mor skal på jobb. Før hun drar, gir hun meg medisin, for det er hun som har lært seg hvordan man lurer meg! Gang på gang på gang på gang! Nam-nam! Mat er godt, sier jeg bare!
En liten tur ut i hagen nå,så er det senga som gjelder en liten stund til før det blir en morgentur på oss.
Ha en fin dag, dere!
Woff-woff!
Ace
B-menneske, jeg!

Uma vil også sove litt lenger!
2 x B-mennesker! Passer godt sammen, vi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar