søndag 6. februar 2011

Rottweiler Ace gjør et kjempehopp.. og drar på isfiske!

Hei på dere!
Sliten i dag, jeg.
Ligger i sengen min og ser på skiskyting på tv med mor og far.
I morges gikk vi en god tur sammen med farfar, og på turen lå det en kjempetykk trestamme i veikanten som vi brukte til litt dressur! Sjekk her a dere; her har dere meg!!!
En..to..tre..klar!

 

  Klarte det!


Da vi kom tilbake fra turen, ble mor og jeg med farfar tilbake for å dra på isfiske! Det var kjempegøy utpå isen. Mor liker seg egentlig ikke så godt der ute, så jeg så hun liksom "listet" seg ut!  Desverre ble det ingen fisk denne gangen, men jeg-som var så tørst etter turen, fikk meg litt iskaldt vann å drikke etter vi hadde borret hull i isen. Se bare her: Litt posering ble det tid til også! Er jeg ikke fotogen?
Håper dere har hatt en fin helg!
Woff-woff!
Ace

Får nok en godbit nå!





Først borres det hull..














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar