lørdag 19. februar 2011

Lørdagskos! Havregrøt godt også for meg!

Hei på dere!
Herlig dag, ikke sant? Lørdag og fri!
Først morgentur med både mor og far!! Stopper alltid opp ved forgjengerfelt! Det er veldig glatt ute, og jeg vil ikke at vi skal bli påkjørt! Bilene har jo ikke så fine brodder som mor har under støvlene når hun går med meg, så de kan jo gli laaangt!
Til frokost idag spiste vi bla havregrøt! Det vil si jeg spiste litt lettkokte havregryn kokt i vann med medisin i istedetfor litt smør, og så fikk jeg litt av min vanlige mat i tillegg, og mor spiste bare havregrøt! Men hun tok en dæsj med "lørdagssmør" i!! Nam-nam!!
Morgenstell med børsting utendørs og "drypping" av ører med Kloramfenikol øyensalv er allerede gjort, så nå ligger jeg i stuen og ser på damene kjører slalom på TV- og her tenker jeg ligge lenge inntil mor og jeg har tenkt oss ut på en liten skitur i ettermiddag. Skal gå verken langt eller lenge, for medisinene gjør meg litt slapp..
Ha en deilig lørdag!
Blir det TV-titting på deg også idag? VM?
Voff-woff!
Ace
Hvilken grøt er min?...ikke røre..vent til mor sier "vær så god"!

VM, damenes slalom - det må jeg se på!

Se til høyre og venstre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar