fredag 18. februar 2011

Lurt triks for å få rottweileren Ace til å ta øyesalve!

Hei på dere på fredan!

Nå er det helg! Jippi!! Både mor og far hjemme en hel helg hele tiden sammen med meg! Herlig!!
Da mor kom hjem idag, hva tror dere var det første vi skulle gjøre? Jo, å ta den vemmelige øyensalven igjen! Ærsj, Ærsj og dobbbel Ærsj!
Men nå har hun funnet på noe lurt. Trodde ikke hun skulle lure store, tøffe meg, men jo da! Med god nok leverpostei, går det meste!
Det hun gjør, er å ta litt leverpostei på en spisesje, samtidig som hun har litt salve på begge tomlene sine.
Så setter hun seg ned for at jeg skal kunne slikke av leverposteien, samtidig mens hun kjærlig liksom skal klappe meg på hodet og pannen. Men det hun egentlig gjør er å klappe og dra pannen min bakover samtidig som hun får dyttet salven inn i øynene mine! Hun har vunnet over meg alle de gangene hun har gjort dette, så her glemmer jeg meg hver gang. Lettlurt? Uhh..Leverpostei er altfor godt! Dere ser på bildene hvordan det blir gjort neders på denne siden!
Ha en fortsatt fin fredag dere!
Håper dere er friske!
Nå skal vi ut på tur og søke litt etter godbiter! Nam-nam!!
Woff-woff!
Ace
Fin gutt, det...

Leverpostei er dig!

digg..nam-nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar