mandag 14. februar 2011

Ace har vært hos doktoren! Øyekatarr og hornhinnebetennelse!

Hei på dere, snufs snufs!
Nå har jeg vært hos doktoren, og ja-som jeg trodde ble det endel godbiter..
Jeg later som jeg syns det er litt verre enn det egentlig er, så får jeg enda mere! Smart?
Først skulle doktoren se på øynene mine og sprute noe farge INN i de! Men det ville ikke jeg nei! Ikke tale om!
Så vi måtte krangle litt, og de fikk klare seg med å dryppe det ene.  1-1 !! Uavgjort!
Etterpå skulle de sjekke øynene bedre - og jeg spiste og spiste...og spiste godbiter, samtidig som jeg forsøkt å vri meg unna. De fikk jommen kjempe for dette! Ikke særlig gøy!
Men gode medisiner fikk jeg - som mor pakket godt inn i en kjøttbit for å tro hun lurer meg! He-he!
Men jeg tok biten i munnen, spyttet den ut igjen, for så å først spise kjøttet, og deretter de fine rosa sukkertøyene! Nam-nam!
Som sagt er jeg glad i alt som er spiselig!
Jeg hadde øyekatarr sa dotoren og den  hadde gått til hornhinnen, det var derfor jeg plutselig fikk et blankt grålig skjær i øynene mine. Heldigvis var det ikke smittsomt heller,sa doktoren. Utrolig hvor fort man kan bli syk: den ene dagen var jeg helt frisk, og neste dag har jeg dette!
Så fort mor og far oppdaget det fikk de masse å snakke om og jeg fikk vi time hos legen med en gang vi ringte. Og vi måtte forresten tilbake dit for å sjekke på torsdag allerede! Viktig med øynene. Mer godbiter! Nam-nam!
Her ser dere meg hos legen! Og for å skryte litt, hopper jeg kjapt opp på legebenken hver gang jeg kommer dit!
Ha en fin dag da dere, og syns litt synd på meg!
Woff-woff!
Ace
-

Jeg ser klar ut, men er det egentlig ikke...

Denne doktoren anbefales!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar