torsdag 3. februar 2011

Stor og sterk rottweiler dresseres med såpebobler!

Hei igjen dere!
Da mor kom hjem fra jobb idag, ble det en kortere tur rundt i nærområdet.
Vi stakk bla bort til stedet vi så elg forrige dagen, slik at jeg fikk snust inn litt godlukter fra elgen.

Det blir visst en lengre tur litt senere ikveld.
Har en "date" klokken åtte i kveld med min kjære venninne "Diva".
Rottweileren Diva har jeg kjent i flere år nå, og vi har vært på mange turer sammen.
Som regel går vi laaaangt inne i skogen utenom alle stier.
Jeg gleder meg til i kveld.
Mor oppdrar meg litt rett som det er, og sier jeg er veldig flink. I dag brukte hun såpebober igjen.
Hun vet jeg syns det er kjempegøy å forsøke å fange boblene i luften, og noen ganger sier hun "bliiiiii" til meg etter hun har blåst boblene opp i luten. Da får jeg ikke lov å hoppe etter de.
Mens andre ganger gir hun meg lov å forsøke å fange de. Det er super-moro!
Det burde dere prøve en gang!
Ha en fin ettermiddag, dere!
Woff-woff!
Ace

Jeg forsøker fange boblene!

Bliii sittende!

Er jeg ikke flink?

Klar til å fange...

2 kommentarer:

  1. Hehehe... Så søtt! Jeg har en rottis-tispe på 2 år. Det ligger bilder på bloggen min :)

    SvarSlett
  2. Hei Stine!
    Jeg forsøkte "henge" meg med på bloggen din!
    En feil vises på siden din v/følger-ikonet! Får forsøke igjen senere!

    Aceogmor

    SvarSlett