torsdag 17. februar 2011

Ace må på nok et legebesøk!

God morgen!
I dag våknet jeg med litt urolig mage, lurer på om det er fordi jeg skal til doktoren igjen..
Hyggelig å møte doktoren igjen, men å la hun få undersøke meg, det er  ikke like gøy!
Håper hun sier jeg ser litt bedre ut idag, og at jeg har fått nok av den "hærsjens" salven i øynene..ahh!
Det blir en liten morgentur med far igjen nå, og når vi er tilbake, skal jeg spise frokost. Det sies jo at frokosten er dagens viktigste måltid,så jeg sluntrer aldri unna. Alltid sulten!
Jeg skal fortelle dere hvordan det gikk hos doktoren litt senere idag!
Hornhinnebetennelse eller corneal inflammation..det er ikke bare bare skal jeg si dere, men nå kan jeg i allefall åpne øynene mine igjen. Så det er en bedring!
Snakkes da!
Ha en fin dag på jobb, skole eller hvor i verden dere befinner dere!
Woff-woff!
Ace
Slapper av til vi skal dra til doktoren..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar