tirsdag 22. februar 2011

Omega - bra for en aktiv kropp!

God kveld dere!
Hatt en fin dag!
 Jeg var sliten etter tur med mor i morges og har hvilt meg masse i løpet av dagen. Jeg har en kjempegod seng å ligge i. Tidligere, da jeg var yngre, sov jeg oftest i bur, men nå har jeg ikke bur lenger. Sjekk forresten det store buret jeg gikk forbi her en dag jeg var ute på tur! Stort, hva? Nyskjærrig som jeg er, måtte jeg inn å lukte litt..
Jeg har vært litt ute i hagen etterpå, da sola tittet fram i 12-tida. Ellers ble det tur med far i kveld. Vanligvis går de sammen med min venninne Millie- den portogisiske vannhunden, men i kveld gikk vi alene.
Glemte forresten fortelle at til frokost idag sprutet mor oppi litt lakseolje. Lukter spennende og smaker ganske dig. Jeg spiser i alle fall opp all mat! Nam-nam! Omega 3 g 6 er sunt, og bra for en aktiv kropp! Sjekk bilde og se den kule flasken!
Mystiske lukter..

Nam-nam!
Ellers gjelder fortsatt medisininntak og salve i øynene. Ærsj! Fortsatt litt rød,og ikke helt bra, og på torsdag er det besøk til fastlegen igjen http://www.fornebu-dyreklinikk.no/ for kontroll  -  men etter det…Rottweileren Uma kommer på besøk! Gleder meg! Topp uke!
Ha en god natt alle sammen!
Woff-woff!
Ace!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar