onsdag 23. februar 2011

Ace ser VM åpningen 2011 på tv!

God kveld!
Dessverre ble det ikke noe prøvekjøring med Fjellpulken alikevel i ettermiddag. Kan dere gjette hvorfor?
Jeg er for stor og tøff, og selen var for liten! Det var jo dumt, hadde jo gledet meg. Men, men..sånn er det ..stor sterk og maskulin som jeg er! Så nå er vi på utkikk etter ny, større sele.
Men tur ble det allikevel – med både mor og far. Rundt i nærmiljøet, innom butikken og hjem for VM åpning på tv - og kveldsmat!
Det er mange hundeprogrammer på TV om du er glad i å se på TV og ikke er sportsinteressert.
Her er en link til oversikt over diverse programmer:
TV-titting gjør meg trøtt, og når jeg tillegg blir trøtt av medisinene mine,  klarte ikke holde øynene åpne lenger – og sovnet!
Drømmer om morgendagen…Uma..Uma..Uma!
God natt da dere!
Woff-woff!
Ace!


Gleder meg til dette...

Nekter å se i kameraet!

Og så sovnet jeg....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar