søndag 20. februar 2011

Skitur i 20 minus søndag morgen!

Hei!
Vel vitende om hva hun lovet meg i går, "spratt" mor opp av senga, og satte på seg skiutstyr og litt til...det var kaldt i morges!
20 grader kaldt, men alikevel deilig sol. Klokken var kvart over åtte på morgenkvisten, så det var ingen folk å se - ingen dyr heller forresten! Jeg forsøkte stadig å titte meg rundt for å se om jeg kunne se noen jeg kunne hilse på, men nei. Antageligvis for tidlig for de fleste..?
Mor var blid og godbitene var på plass. Kan man ha en bedre start på dagen?
Nettopp spist frokost nå. Maten smakte litt annnerledes idag, for hva var det mor hadde helt oppi maten min? Hun overrasker stadig! Jo, litt olivenolje, var det! Hun syns nemlig neglene klærne mine var litt tørre. Nå gjenstår bare medisiner, og  øyepleien slik at denne corneal inflammation-greia blir helt bra. Jeg er visst bedre idag, forresten. Ikke fullt så rød på øynene som jeg har vært hittil. Good!
Så nå gjenstår bare å ta plass i senga foran TV`n og følge med på dagens VM sendinger fra Garmisch-Partenkirchen. Og her har jeg tenkt å ligge leenge!!
Ha en kjempefin søndag !
Og du, kle på deg godt når du går ut idag!
Woff-woff!
Ace


Bare meg selv og mor! Mor ba meg ikke dukke i snøen før øynene mine var helt bra. Men hørte jeg på henne?   NEI!!...

Morgenstemning!

Ferske rådyrspor som skal undersøkes!

En aldri så liten pause!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar