tirsdag 22. februar 2011

Topp uke! Skitur og utedørs kunstutstilling idag!

Hei på dere!
Snør det hos dere? Det gjør det her! Mor og jeg var ute i morges på skitur.Vi møtte en kjempesøt vorster som jeg fikk hilse på. På veien hjem, stoppet vi opp ved en utedørs kunstutstilling! Dere ser litt fra det nedenfor!
Og når det gjelder damer, så skal jeg fortelle dere noe kjempegøy! Til torsdag kommer Uma til meg igjen. Det er den søte Rottweilertispen jeg datet, og som jeg traff på nettet! Det var full klaff!
Hun kommer på torsdag og skal være hos meg helt til mandag! Gleder meg så utrooolig!
Og en annen ting! Mor og far har kjøpt en Fjellpulk på Finn til meg som vi skal teste ut onsdag rett etter mor og far kommer hjem fra jobben. Da skal jeg vise de! Skal viser dere senere også! Både pulken og hvor flink jeg er til å dra den!
Ha en fortsatt fin dag dere!
Woff-woff!
Må sjekke hvor langt bak mor er...litt rød i øynene fremdeles..

Snøvær og solen har gjemt seg!

Kulturell, jeg?

Jo, kanskje..

Men nå sover jeg. Sjekk den nye leken min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar