onsdag 2. februar 2011

Jeg har damebesøk....

Hei dere!
Vet dere hva mor overrasket med idag?
Jo - damebesøk!! Mor hadde med min venninne "Ronja" hjem så vi fikk leke i hagen sammen!
Det er bare så gøy! Blir aldri lei av å leke med damene! Jeg har flere venninner, men det som er litt dumt, er at jeg sjeldent får leke med flere av de samtidig. Da blir det bare intriger og bråk..! Damer...
Jeg skal forsøke legge ut bilder av alle mine venninner etterhvert.
Jeg har endel damebekjentskaper, skjønner dere!
 Ronja er en Howawart som er en rase som stammer fra Tyskland, akkurat som meg. Rasen regnes som mellomstor, tror jeg - lurer på hva jeg regnes som egentlig? Tror jeg er stor..! Dessuten har vi samme farger i pelsen.
Ronja er kjempesøt og veldig leken, og vi har det veldig gøy sammen.
I dag fikk hun smake litt av benet jeg fikk i presang til jul - det lille benet dere ser på bildet..hvis dere ser det da!
Det minste benet er det som gjelder!
Jeg fikk et kjempestort ben i presang også, men nå som Ronja syns det smakte best av det minste, ville jeg ha det minste. Så da fikk vi noe å kjempe om..



Yess, jeg fikk det!

Ut å leke  -  opp på to!

Leke mer?

Hva skjer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar